მაღალი გამოყენებადი
უაღრესად ეფექტური
ეკონომიური და საიმედო
მოსახერხებელი და ინტელექტუალური
გაფართოებული წინა ბორბლის სარბენი უზრუნველყოფს მარტივ წვდომას ჩვეულებრივ ბრტყელ მანქანაზე.
დაფქვის რადიუსი ≤1,2 მ ხელს უწყობს მარტივ დაფქვას.
მრეწველობაში გადაცემის ყველაზე მაღალი სიმაღლე შეიძლება იყოს თავსებადი "დუმპერთან".
180 კვტ ძრავა ინარჩუნებს ადექვატურ სიმძლავრეს.
ქარხნის მექანიკური ძრავა უზრუნველყოფს ენერგიის უფრო პირდაპირ გადაცემას და ძლიერ წინააღმდეგობას გადატვირთვის მიმართ.
სტანდარტული ოთხბორბლიანი ამძრავა აძლიერებს მართვას.
500 მმ ულტრა განიერი კონვეიერი უზრუნველყოფს მასალის მაღალი გადაცემის შესაძლებლობებს.
15 მმ სტანდარტული ფრეზის ბარაბანი მოაქვს მკვრივი ფრეზის ტექსტურას და ზოგავს მასალებს.
ამძრავ კონვეიერს აქვს მოდუნებული მხარე და დაჭიმვის საკისარი, რათა უზრუნველყოს ხანგრძლივი მომსახურების ვადა.
შენადნობი კუდის კარიბჭის საფხეკი ხელს უწყობს მასალების სუფთა მიღებას და ხანგრძლივ მომსახურებას.
SYMC ინტელექტუალური კონტროლერი და სტანდარტული ავტომატური ნიველირების სისტემა.
ჩართვა/გამორთვის, დენის და ძაბვის ხილული პარამეტრები კონტროლის წრეზე უზრუნველყოფს მარტივ შემოწმებას, მონიტორინგს და შენარჩუნებას.
ტექნიკური და გაუმართაობის განგაშის ინტელექტუალური მოთხოვნა და საძიებო პარამეტრები, როგორიცაა ფრეზის დონე და პოზიცია.
მსუბუქი სხეული და სტაბილური მოქმედი
შესანიშნავი საღარავი ქონება
სანდო სიმძლავრის შესატყვისი დიზაინი
ძლიერი გადმოცემის უნარი
ინტელექტუალური, მოსახერხებელი ოპერაციული კონფიგურაცია
მოსახერხებელი და მარტივი მოვლა
მთლიანი მანქანის წონა შემცირდა 31 ტონამდე, რაც მოსახერხებელია ნებისმიერი ექვსღერძიანი ავტომობილით ტრანსპორტირებისთვის.
ახალი დიზაინის სტრუქტურა და უფრო მაღალი სიმძიმის ცენტრი ხელს უწყობს წევის და სტაბილური მუშაობის მდგომარეობას ყველაზე დიდ ზომით.
დაფქვის მაქსიმალური სიღრმე 330 მმ ხდის მას დასრულებას ზედაპირის ფენაზე, სტრუქტურის ფენაზე და ძირითად ფენაზე ერთ დროს.
ორიგინალური USA Cummins-ის ძრავის კოორდინატები გონივრული სიმძლავრის მრუდით გარანტირებულია ძრავის მუშაობის მაღალი ეფექტურობითა და ხანგრძლივი სიცოცხლის ხანგრძლივობით.
სამი ცვლის სიჩქარის რეგულირება შესაფერისია ყველა სამუშაო პირობებისთვის და აკმაყოფილებს
850 მმ დამატებითი ფართო კონვეიერის ქამარი, რომელიც შერწყმულია გადაცემის უფრო მაღალი სიჩქარით, გარანტიას იძლევა მუშაობის უნარს დიდი რაოდენობით ტრანსპორტირებისას.
მარცხნივ/მარჯვნივ 60° ულტრა მაღალი რხევის კუთხე შესაფერისია ყველა ზომის მასალის სატვირთო მანქანის ჩასატვირთად.
დიდი ღია დიაფრაგმა ძრავის საფარისა და რადიატორის საფარისთვის დაზოგავს 50% დროს ძრავის ოთახის შიდა მოვლა-პატრონობისა და გაწმენდისთვის.
საკმარისი სათავსოები მოსახერხებელია სათადარიგო ნაწილებისა და ხელსაწყოების შესანახად
ძრავის გაუმართაობის თვითდიაგნოსტიკა, ელექტრული კომპონენტების ცენტრალიზებული, საწვავის და ჰიდრავლიკური ზეთის შევსება იმავე მხარეს.
.rbs_gallery_670e9ea982f14Spinner{ margin: 50px auto; width: 50px; height: 40px; text-align: center; font-size: 10px; } .rbs_gallery_670e9ea982f14Spinner > div{ background-color: #333; height: 100%; width: 6px; display: inline-block; -webkit-animation: rbs_gallery_670e9ea982f14-stretchdelay 1.2s infinite ease-in-out; animation: rbs_gallery_670e9ea982f14-stretchdelay 1.2s infinite ease-in-out; } .rbs_gallery_670e9ea982f14Spinner .rbs_gallery_670e9ea982f14Rect2 { -webkit-animation-delay: -1.1s; animation-delay: -1.1s; } .rbs_gallery_670e9ea982f14Spinner .rbs_gallery_670e9ea982f14Rect3 { -webkit-animation-delay: -1.0s; animation-delay: -1.0s; } .rbs_gallery_670e9ea982f14Spinner .rbs_gallery_670e9ea982f14Rect4 { -webkit-animation-delay: -0.9s; animation-delay: -0.9s; } .rbs_gallery_670e9ea982f14Spinner .rbs_gallery_670e9ea982f14Rect5 { -webkit-animation-delay: -0.8s; animation-delay: -0.8s; } @-webkit-keyframes rbs_gallery_670e9ea982f14-stretchdelay { 0%, 40%, 100% { -webkit-transform: scaleY(0.4) } 20% { -webkit-transform: scaleY(1.0) } } @keyframes rbs_gallery_670e9ea982f14-stretchdelay { 0%, 40%, 100% { transform: scaleY(0.4); -webkit-transform: scaleY(0.4); } 20% { transform: scaleY(1.0); -webkit-transform: scaleY(1.0); } }