ჰორიზონტალურ და ვერტიკალურ მიმართულებებში მმართველი ბორბლების სწორად განლაგებით, ოთხი ტროსის მოძრაობამ შეიძლება ეფექტურად აიცილოს გამავრცელებლის რხევა, რაც მნიშვნელოვნად აუმჯობესებს კონტეინერების აწევის ეფექტურობას.
ახლად შემუშავებული ოთხარხიანი რხევის საწინააღმდეგო სისტემა (პატენტის ნომერი: ZL201220568248.4) ეფექტურად უზრუნველყოფს გამავრცელებლის ორმხრივ რხევას. ეს სისტემა საშუალებას აძლევს გამავრცელებელს გადაადგილდეს +/- 250 მმ პორტალის ან ურიკისკენ, რაც მნიშვნელოვნად აუმჯობესებს კონტეინერების აწევას. ეფექტურობას.
საწყობში შენახულ მექანიზმებისა და და კონტეინერების მონაცემთა ბაზაზე დაყრდნობით შეიძლება განხორციელდეს ავტომატური თვალყურის დევნება და მექანიზმებზე ყველაზე ოპტიმიზირებული თვალთვალი, რაც აუმჯობესებს მუშაობის ეფექტურობას და უზრუნველყოფს უსაფრთხოებას.
პროგრამული ინტელექტუალური შენელების ტექნოლოგია და ტექნიკის შემოწმების დამცავი მოწყობილობა გამოიყენება შენელების დროისა და პოზიციის დინამიურად დასარეგულირებლად. ეს ხელს უწყობს დაწერისა და ბორბლის დატვირთვის შემცირებას, რითაც ზრდის ამწის მომსახურების დროს და მდგრადობას.
ურმის გადახრა ლიანდაგთან მიმართებაში განისაზღვრება რეალურ დროში, როგორც საკონტროლო სიგნალი გადამყვანისთვის ძრავის სიჩქარის გასაკონტროლებლად. ურიკის გადახრის გამოსწორება შესაძლებელია ხელით (ან ავტომატურად) რათა თავიდან აიცილოს რელსები გაღრნისაგან, რაც უზრუნველყოფს მუშაობის უსაფრთხოებას, ამცირებს ცვეთას ბორბალსა და ლიანდაგს შორის და გაზრდის ამწის მომსახურების ხანგრძლივობას.
გამოყენებულია ავტობუსის კონტროლის განაწილებული სისტემა, რომელიც მკაფიოა სტრუქტურით და ადვილად შესანარჩუნებელი. ამწე ინფორმაციის მართვის სრულყოფილი სისტემა აკონტროლებს მუშაობის სტატუსს რეალურ დროში; სრული უსაფრთხოების მოწყობილობები აგროვებს ყველა მექანიზმის პოზიციებს, ლიმიტს, შეჯახებისგან დაცვას, გადაკეტვისგან დაცვას, გადატვირთვისგან დამცავი დამიწების დაცვას და ელვისებურ დაცვას.
აქტიური ინვერტორული ტექნოლოგია გამოიყენება შენახული დინამიური სიმძლავრის და პოტენციური სიმძლავრის ელექტროენერგიად გადაქცევისა და ქსელში ხელახლა გამოყენებისთვის. ამავდროულად, მას შეუძლია გაუძლოს ქსელის დაბინძურებას უფრო მაღალი ჰარმონიული ძაბვით, რითაც გაზრდის აღჭურვილობის სიმძლავრის კოეფიციენტს.
ახალი RTG იყენებს ლითიუმის ბატარეას, როგორც ამწის ელექტრომომარაგებას და პოტენციური ენერგიის გადამუშავება შესაძლებელია ავტომატურად, როდესაც წონა იკლებს. ეს დაზოგავს 65%-ზე მეტ ენერგიას დიზელის ძრავის სრული კვების წყაროსთან შედარებით. და დაბალი ემისიები, დაბალი ხმაური, დაბალი ტექნიკური დრო და ღირებულება შეიძლება მიღწეული იყოს. ლითიუმის რკინის ფოსფატის ბატარეის ენერგიის შესანახი მოწყობილობა კონფიგურირებულია RTG-სთვის, რათა უზრუნველყოს ელექტრომომარაგების სტაბილურობა და შეამციროს მისი რყევები.
ნორმალურ ფუნქციონირებაში, ამწე ამოძრავებს ელექტროენერგიას და ენერგიას წონის ვარდნის შედეგად და მექანიზმის დამუხრუჭება გადამუშავდება ქსელში. გასვლით შემობრუნებისას ამწე ამოძრავებს მცირე დამხმარე დიზელის გენერატორს ენერგიის აშკარა დაზოგვისთვის, რაც დაზოგავს ექსპლუატაციის ღირებულებას და აკმაყოფილებს გარემოსდაცვით მოთხოვნებს
სრული გადამამუშავებელი მოწყობილობა ფოლადის წინასწარი დამუშავების, ჭრის, ჩაღრმავების, ღუნვის და სხვა მასალის დამუშავებისთვის მიღებულია შედუღების ხარისხის საიმედო უზრუნველყოფის მიზნით
მძიმე პორტის აღჭურვილობის პირველი ნახევრად ავტომატური შეკრების ხაზის გაშვებით, ყუთის სხივის შედუღების ციკლი 15%-ით შემცირდა. ნახევრად ავტომატური საავტომობილო შედუღების გამოყენების გამო, 30%-ზე მეტით შემცირდა 1სხივის სისტემის და M-სახლის ფუძის შედუღების ციკლი. დიდი კონსტრუქციები, მათ შორის ბუმი და სხივი, შეიძლება სრულად შედუღდეს ქარხანაში და UT-ის კვალიფიკაციის დონე 99%-ზე მეტია.