პნევმატური ძრავით ავტომატური ზეთის შესხურება ხელს უშლის ასფალტის საბურავებზე შეწებებას.
ნავთობის ავზის ორწუთიანი შეწოვის შევსება გამორიცხავს ხელით შევსებას.
გამორიცხავს ზეთის ხელით წასმის უსაფრთხოების საშიშროებას.
მუდმივად ცვალებადი წამყვანი სისტემა უზრუნველყოფს შეუფერხებელ დაწყებას და გაჩერებას.
საკონტროლო საშუალებების სწავლა მარტივია და ადვილად გამოსაყენებელი.
საბურავის წნევა რეგულირდება კაბინიდან.
ჰაერის თანაბარი და თანმიმდევრული წნევა უზრუნველყოფს დატკეპნის ხარისხს.
ჰაერის წნევა შენარჩუნებულია მაშინაც კი, როდესაც საბურავს აქვს ნელი გაჟონვა.
ჰიდრავლიკური დამუხრუჭება ჩართულია ძრავის ან ტრანსმისიის უკმარისობისას.
დამუხრუჭების მანძილი 50%-ით ნაკლებია მსგავს აღჭურვილობასთან შედარებით.
გადაცემის მუხრუჭები გამოიყენება, როდესაც მოწყობილობა ჩერდება ხელის დამუხრუჭების საჭიროების გარეშე.
ასფალტის გზის და ცემენტის სტაბილიზირებული ბაზის დატკეპნის მოთხოვნების დაკმაყოფილება