კაბინა დამონტაჟებულია სამ საფეხურზე, ვიბრაციის ამწევის სამონტაჟოზე
კაბინის კლიმატკონტროლი
სპეციალურად შექმნილი პარკირების სამუხრუჭე სისტემა
800 ლიტრიანი პლასტმასის მოპირკეთებული წყლის ავზები უზრუნველყოფს წყალს 5,7 უწყვეტი საათის მუშაობისთვის
შესხურების ოპტიმიზებული რაოდენობა ხელს უშლის ასფალტს ბარაბნებზე შეწებებას და ზღუდავს ასფალტის გაგრილებას.
სარეზერვო სპრეის ტუმბო მეტი საიმედოობისთვის
ვიბრაციულ საკისარზე წყლის ბორბლის ტიპის შეზეთვის გამოყენება ახანგრძლივებს ტარების სიცოცხლეს 5000 საათამდე.
ბარაბანი თანაბრად და სიგლუვეს აკმაყოფილებს მაგისტრალის ზედაპირის სამუშაოების მკაცრ მოთხოვნებს.
გზის ზედაპირის გაწმენდის სიმაღლე კიდეზე შეიძლება იყოს 825 მმ-მდე.
საკმარისი სიმძლავრე ფერდობებზე მუშაობისთვის
სამეტაპიანი საწვავის ფილტრის სისტემა
ძრავის საფარი ფართოდ იხსნება, რათა უზრუნველყოს მარტივი წვდომა მოვლაზე
საოპერაციო სამართავებს შეუძლია 90 o-მდე რხევა მარჯვნივ ან მარცხნივ, რათა ოპერატორს მკაფიო ხედვა მისცეს გზის კიდეებზე მუშაობისას.
სიჩქარისა და მიმართულების კონტროლის ჯოისტიკი ინტეგრირებულია მეტი კონტროლისთვის.
დახურული მარყუჟის ჰიდრავლიკურ სისტემას აქვს სამი ფილტრი მეტი საიმედოობისთვის.