დამოუკიდებელი ჰიდრავლიკური სისტემა აღჭურვილია ნეიტრალური ნორმალურად დახურული საჭის სარქველით, წნევის შეწყვეტის ტიპის დგუშის ტუმბოთა და აკუმულატორით. ძრავის სიჩქარის მიუხედავად, საჭის ჰიდრავლიკურ სისტემას ყოველთვის შეუძლია უზრუნველყოს ერთიანი საჭე. მაშინაც კი, თუ ძრავის სიმძლავრე გამორთულია, აკუმულატორს შეუძლია ელექტროენერგიის მიწოდებაც.
ამძრავი სისტემის მუშაობა დამოკიდებულია ავტომობილის მთლიან წონაზე, სატრანსპორტო გზის გრადიენტზე და სიგრძეზე, მოძრავ წინააღმდეგობაზე, ძრავის სიმძლავრეზე და სხვა პარამეტრებზე.
მამოძრავებელ სისტემას შეუძლია შეცვალოს ფაქტობრივი სამუშაო პირობები, რათა განახორციელოს სამთო ნაგავსაყრელის ოპტიმალური შესრულება.
წინა საკიდარი იყენებს დამოუკიდებელ საკიდურ სისტემას. რხევის მკლავის მცირე მოძრაობა ამცირებს საბურავების გვერდითი გადაადგილებას და ახანგრძლივებს საბურავების სიცოცხლეს. მას აქვს გახანგრძლივებული სიცოცხლე და შენარჩუნების პერიოდი.
მაღალი სიმტკიცის შენადნობი ფოლადის ფირფიტებიდან და ფოლადის ჩამოსხმისგან შედუღებული ორმაგი კორპუსის ცვლადი განყოფილების ცვლადი სექციური ჩარჩო, რომელიც შედუღებულია მაღალი სიმტკიცის შენადნობი ფოლადის ფირფიტებიდან და ფოლადის ჩამოსხმისგან, ინტეგრირებულია კაბინის გადაბრუნების წინააღმდეგობის სტრუქტურასთან, რათა მიაღწიოს შესანიშნავი ღუნვის, ძლიერი დამახინჯების წინააღმდეგობას, გამძლე დარტყმის ელასტიურობას და ხანგრძლივ სიცოცხლეს.
დამონტაჟებულია დამოუკიდებელი ჰიდრავლიკური სისტემა ბალიშის ფუნქციით. ორი სამსაფეხურიანი ამწევი ცილინდრი დამონტაჟებულია ჩარჩოს გარე მხარეს უფრო სტაბილური აწევის განსახორციელებლად.
მოდელები | სულ სიმძლავრე | მაქსიმალური ბრუნვის მომენტი | დატვირთვის წონა |
---|---|---|---|
SET150S | 1400კვტ | 3000ნმ | 150ტ |